menu
person

13:49
לשכוח את סוגי אורגזמה: יש רק 1 סוג של שיא

זיגמונד פרויד הציע את הרעיון שלנשים יש 2 סוגים של אורגזמות: דגדלי ונרתיק. לא לפני זמן רב, סקסולוגים החליטו לעשות סוג שלישי של שיא, מה שנקרא "נקודת אורגזמה G". זה אולי נראה שלנשים יש ארסנל שלם של אורגזמות שונות, וגברים מוגבלים רק לאחד.

התוכן של המאמר

1 סוג אחר של שיא 2 רכיבי שלב מלא מִין 3 שיא נשים 4 פיזיולוגיה של אורגזמה זכרית 5 חוות דעת זיגמונד פרויד תצוגות מודרניות 6 הגורם להבדלים

עם זאת, במציאות, למרות השפע של סוגים בנשים, יש רק אורגזמה אחת בלבד. אבל זה יכול להיות מרגיש שונה לחלוטין, תלוי אלה ממריצים וגורמים כי הוא נגרם.

סוג אחר של climaxi

מעניין, בנוסף לסוגים המוזכרים של אורגזמה, כמה סקסולוגים להקצות כזה נראה כמו שיא אנאלי. הוא האמין כי היא נמצאת הנפוצים ביותר בקרב נשים (אם כי אורגזמה אנאלי עצמו הוא תופעה נדירה ביותר). הוא מושגת בשל הקרבה של הנרתיק ופי הטבעת. באלה אברנים חלק מסיומת העצבים - כללי, בשל איזו אצל נשים רגישות רבה יותר.

רכיבי השלב הסופי סקס 2

הן אצל גברים ונשים, אורגזמה כוללת חתכים של שריר האגן דננה. במהלך עירור ארוטי, נתוני השרירים מתחילים מנופפים להתכווץ מ 4 עד 10 פעמים. קבוצה אחת שלמה של הפחתות שווה לאחד אוֹרגַזמָה.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על שיעור בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כל אחד מודע לכך כיום האסקוגר רק מלווה את השותף באירוע, מספק ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש מחוון מיקום.

בנוסף, רוב הסקסולוגים ופיזיולוגים מתייחסים לאורגזמה תנועות חכמות של ירכיים, חזה, ראשים וגפיים.

נקבה Climax3

אצל נשים, התכווצויות שרירים מלווה בשחרור של נוזל בלוטות סביב השופכה (מה שנקרא בלוטות beatereral, או בלוטות Sken). רוב הנשים עשויות לחוות רק אורגזמה אחת במהלך מעשה מיני אחד. עם זאת, חלקם מסוגלים לבדוק בשורה 2 או יותר אורגזמות.

פיזיולוגיה של זכר אורגזמה 4

אצל גברים, אורגזמה בדרך כלל כולל שפיכה. שליטה ejaculation I אורגזמה המיוצרת על ידי מרכזי עצבים שונים. האדם יכול לקבל אורגזמה לא שפיכה (מה שנקרא שפיכה יבשה). זה נחשב הפרה; יָבֵשׁ שפיכה מתעוררת בשל הפציעה של חוט השדרה או המבצע שבוצעו על בלוטת הערמונית. לפעמים זה עולה כתוצאה של סקס במדינה שיכרון אלכוהולי.

בספרות המדעית אין הודעות על גברים חווים מספר אורגזמות. עם זאת, אנשים צעירים בגילאי 20 עד 30 שנים הקמה ניתן לחדש מהר מאוד. עם הגיל, מרווח הזמן בין האורגזמה ואת האפשרות של זקפה חדשה (תקופה עקשן) בדרך כלל עולה, והוא יכול לקחת הרבה שעות.

כל אורגזמות הן תוצאה של התכווצויות רצופות שרירי האגן הדנ"א. שיא מינית פיזיולוגית לא ניתן לשבור בקטגוריות שונות. אז למה ההבדלים בין הדגדגן, סוגי הנרתיק ו "אורגזמה נקודת G"?

חוות דעת זיגמונד פרויד תצוגות מודרניות 5

פרויד האמין כי אורגזמה הדגדית היתה מוזרה לנשים לא בוגרות רגשית. סבא של הפסיכואנליזה היה משוכנע שרק אישה מבוגרת מבחינה פסיכולוגית יכולה לחוות אורגזמה נרתיקית. עם זאת, עכשיו לא כולם מסכים עם השקפה זו.

אם אתה לוקח את המיקום של פרויד, אז רק 25% מהנשים הם מבוגרים מבחינה פסיכולוגית, כי בדיוק כזה כמה בנות מסוגלים לחוות אורגזמה ישירות בשל גירוי של הנרתיק עם הפין. סקסולוגים מודרניים רבים נחשבים בהרמוניה את רשות הנאה הנשית של הלקוח. מחקרים מראים כי 75% מהנשים זקוק לגירוי ישיר שלה כדי להשיג שיא.

סיבת ההבדלים 6

מכל סיבה שהיא, אורגזמות מורגשות אחרת? כפי ש דוגמה להמחשה לשקול תהליך כזה כמו צחוק. פִיסִיוֹלוֹגִיָה, כאשר אדם צוחק, יש אותו תהליך. עם זאת, צחוק יכול למתן צחקוק שקט להתרברב מתחת לשולחן עם דמעות בעיניים. באופן דומה, כל אורגזמות מנקודת ופיסיולוגית זהים; עם זאת, הם מרגיש אחרת בהתאם לגורמים שונים: https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

סוג של גירוי. השיאים יכול להיגרם על ידי קליטונים ליטוף, מעשים מיניים, גירוי של נקודה ז אחת ודרכים אחרות. תלוי זה, תחושות סובייקטיביות לשנות. משך שיעורים לאהוב. פגישות ארוכות יותר עם מספר גדול של נגיעות, ככלל, לגרום אורגזמות חזקות יותר. חומרים פסיכואקטיביים.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר ישראל. הם חסרי עניין ועדינים. אבל זה בהחלט לא צד חיובי אחד בעת עבודה.

לא, אנחנו לא מדברים על סמים. דברים כמו קפה, אלכוהול, או, למשל, נוגדי דיכאון יכולים להשפיע על איכות התחושות האורגזמיות.

ולבסוף, תפקיד חשוב הוא שיחק על ידי גורם כזה בהקשר של מעשה מיני. זה ידוע כי שיא מינית מורגש ביחסים חדשים בהירים יותר מאשר בחדר השינה של בני זוג עם 20 שנות ניסיון של החיים יחד.

Просмотров: 473 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar