menu
person

11:31
11 שיטות רגילות כדי לשמור על נוחות במהלך יחסי מין בנרתיק

רגשות כאב במהלך יחסי מין שוב הטביע את הרגע? סרו לא להיפטר ממנו? נראה שימושי שיטות איך לשמור על רגשות נוחים תוך חודר סקס.

התוכן של המאמר

כיצד לחסוך נוחות במהלך יחסי מין

איך להציל נוחות במהלך sexi

להתעקש על משחק מקדים

PRELUDE הוא צעד מעבר בין הרעיון של קרבה לבין יחסי מין, אשר נותן שותפים זמן להכין מבחינה מוסרית, בחשובה וברמה הפיזית. הכללים הנ"ל של ההקדמה לא נוצר. תאריך מתוכנן צבע, ארוחת ערב שיתופית או עיסוי אינטימי - כל זה יכול לפעול כמו משחק מקדים.

במונחים פיזיולוגיים, הפרלוד מספק:

חיזוק זרימת הדם לאיברי המין; מבחר של סיכה ו preyaculation; נפיחות באיברי המין בגברות, זקפה בחבר'ה; העלייה והנפיחות של האשכים; רבייה.

עוררות פיזית מכינה את הגוף לפעולה המינית. ההתעלמות מהקדמה היא כרוך בחדירה מביכה וכואבת, היווצרות של microcracks. באופן עקרוני להיות מצפוני עם השותף שלך ולדון ניואנסים של הפיזיולוגיה שלך איתו.

החל סיכה

כמה בנות, אפילו בקריטריונים פיזיולוגיים, לא יכול לחות. זה קורה תחת השפעת הלחץ, כאשר נטילת תרופות antihistamine או בשל תצורות הורמונליות. ההקדמה של חומר סיכה במקרים כאלה מספקת לא רק לנוחות בעת חודר, ומקדמת עירור.

איזה חומר סיכה עדיף? בהתבסס על העובדה כי השימוש של חומר סיכה יכול לעורר תגובה אלרגית, קונדום הפסקה או נזק צעצועי מין, את האפשרות המושלמת - חומר סיכה לאקווה בסיס. היתרונות של מוצר כזה:

Hypoallergenicity. התנגדות מוכתמת. לא רעילות יחסית. לא להרוס לאטקסט, גומי.

בנוסף, הם לא מתעצבים להשתמש כאשר מין אוראלי. גם אם אתה לבלוע כמות מסוימת של חומר סיכה - לא יהיה נזק לגוף.

זכור על קונדומים

אם אתה לא בטוח לגבי השותף או שאתה מוכר בבת אחת, ואז קונדומים הם ההגנה זהב שלך. אתה יודע היטב מה מחלה לא בטוחה מועברים על ידי שיטה מינית: הרפס, HIV, זיבה (טריפפר), עגבת. ואם אתה חושב שאתה יכול לקבל נגוע רק לאחר שפיכה, אז אתה ללא ספק לשכוח את הרגע העיקרי של ההתרגשות - הקצאת preyaculation, אשר גם, כמו זרע, מכיל אורגניזמים קטנים פתוגניים ביותר.

בנוסף לנרתיק יש לך דגדגן, מין ספוגים, חור עמיד בפנים, ירכיים עור, חזה, חזרה. באופן טבעי - אמצע האוזניים, צוואר הרחם, הידיים. ניתן לרשום לאינסוף.

הנה אני חושב שאפשר לעשות בלי מילים מיותרות.

לשנות את הקצב ואת הקצב עם החדירה

הכלל כי הוא בוער לפחות סוג של סקס. בפרט, אם יש לך ירידה רגישות, וזה מאוד קשה להגיע לאורגזמה. למה זה כל כך ביסודו?

במהלך יחסי מין, האיברים מתרגלים במהירות לשיעור החדירה, ולאחר כמה דקות, הרגישות הולכת לירידה. נקודות ארוגניות מגיבות באופן דומה. לכן, כדי לשפר את החושים, הוא השתנה ביסודו כדי לשנות את התדירות, כוח ואפילו את זווית החדירה (לגבי הקירות הקדמי, האחורי של הנרתיק, מימין ומשמאל). https://tkescorts.com/

בנוסף, אנחנו לא צריכים לשכוח את הנוחות והרגשות עצמם. אתה מרגיש כאב - מיד לשנות את הראש.

זיוף ז '

לא, אני לא יריב כדי לעורר את הנקודה G, אבל עדיף להתקרב אליו באופן בלעדי במקרים האחרונים או בסוף יחסי מין.

מתכנן איגלוס מנוסה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים ואבניים. אבל זה בהחלט לא אותם רגעים חיוביים בעבודה.

אבל הכל הוא הנורמה, וכלומר הנרתיק גם יש גבול מותר משלו.העובדה שנראה פורנו - אלה נמצאים סצנות מבוים, מאחוריהם עובדי דבש שמוכנים לפחות לסייע. בקריטריונים הביתה מכאב, נורא יותר, לשבור את הנרתיק, רק אמבולנס יעזור לך, שאני עדיין צריך לחכות.

אבל אם זה לא מחכה לך לעורר אותו, ואז החדירה עדיפה לשלב עם פני השטח או ליטוף אוראלי, כניסתה של צעצועים, השיטה המסתובבת (גילוי של הפטמות, ליטוף פי הטבעת). זה יאפשר לך ליהנות לחלוטין סקס.

תרגילים של קסל

תרגילי קגל הם מתחם התאמה שנוצרו כדי לחזק את שריר התחתונה האגן. היתרונות של תרגילים:

חיזוק אורגזמות ולהקל על הכשר שלהם בשל גוון של שרירי הנרתיק. רגישות מוגברת לחבר'ה בעוד חדירה בשל ההיקף החזק ביותר של חבר השרירים. חיסול עוויתות עם נוגחון ותסמונת שרירים מתוח. מניעת פסולת (כאב במהלך יחסי מין), בריחת שתן. שיפור זרימת הדם באגן קטן. נורמליזציה של תהליכי שחרור סיכה. הכנה להריון, התאוששות לאחר הלידה.

כדי למצוא אשר שרירים במיוחד בשבילך צריך להתאמן, להשעות את זרם השתן במהלך השתנה עם התכווצות שרירים. אם הסילון מפסיק, אז זה סמל שעשית הכל נכון. קיצורים כאלה צריכים להיעשות 2-3 פעמים ביום של 10-15 פעמים בהרכב עם המדפים של plie, חצי האיש ואת שביעות הרצון המלאה.

לשמור להתמקד על הדגדגן

עצה למי שיודע בדיוק כי ללא גירוי של הדגדגן של אורגזמה לא הגיוני לצפות. אם אתה מתייחס לקטגוריה זו, ולאחר מכן לתפוס עצות שימושיות למין נוח:

להחיל חומר סיכה בעת גירוי הדגדגן. הזן הדמיה עצמית רק כאשר אתה מרגיש שהתרגשות מחלישה. להתחיל ללטף עם תנועות רדיאלי לא מתוחכמות, בעיקר עורר בר מזוין. מערה צעצועים ממריץ. לחץ שליטה. בחר תנוחות נוחות. ברוכים הבאים חדירה עם גירוי הדגדגן.

לחלוק במובכנת עם רגשות שותפים מ עדין. לא מגב אי נוחות ולדווח ישירות על הרצונות שלך.

נסה סקס בימים שונים במשך חודש

כלל זה הוא ביסודו של אלה שנשלחו לעבודה במשך 6 ימים בשבוע, וביום ראשון משחק יום חלום. זה לגמרי ברור כי כאשר הראש עוסקת בעבודה, אין זמן ולא הרצון לדלל את המין השגרתי. אבל מה אם אתה נתקל? מה אם בעיצומו של הכל לזרוק ולעשות יחסי מין על שולחן העבודה או לגמרי ללכת לטבע? זה לא יהיה נורא.

העובדה היא כי המתח ללא שינוי יוצר תשלומים עצומים יותר בפסיכו-רגשית ותחום העבודה. זה הופך להיות קשה יותר עבור אדם להתמקד בדברים יסודיים, זה הופך להיות חסר סבלנות, אכזרי. מטבע הדברים, טעינה כזו אינה משפיעה על חיי מין. לכן יש צורך לשמח אינטימי לא רק בערבים של תחיית המתים, וביום רביעי, ביום שישי, במונו.

עבור נוחות גדולה יותר, לעשות תכנון מין במשך חודש.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם בנים מוצלחים, אשר בוערים עם הרצון להיראות טוב בחופשה, הליכה ישירות בהישג יד עם גברת מרהיבה. הכנסה זו מספיקה, על מנת לכסות באופן מלא לחלוטין את כל דבר הדרוש.

להעביר את התאריכים ובאקראי לציין את ימי בום סקסי. תוכלו לבטא כי בעוד חודש השותף שלך ואת הגוף יגיד תודה לך. מצב הרוח והטון של שרירי הנרתיק יהיו בגובה.

מחשבות סקסיות

ללא פנטזיות סקסיות, לחמניות חיים אינטימיות בטרטאררה. וגם אם יש סקס קבוע, שמח מאוד עם הנאה כאשר הראש עוסקת בשטיפת כלים או תקרה אחידה.

לפתח חשיבה סקסית. לחלוק עם רעיונות ומחשבות שותפים על שיפור החיים האינטימיים שלך. בנוסף, הפנטזיות ישפיעו לטובה את איברי המין: רגעים ארוטיים לתרום סיכה מרגשת, מוגברת, סקס נוח.

לזיין חברים ענקיים

"הנרתיק הוא לא גומי" - ציד מעת לעת לומר כמה בנות. כן, השרירים של תעלת הנרתיק של אלסטי, אלסטי ו toned. אם מההתחלה שיש לנקוט בנקודה הקדושה, אז האורגזמה יקרה לך כמעט אחרי רגע, ואתה לא תקבל הנאה. מה עוד חשוב: נקודה זו G הוא הקיר הקדמי של הנרתיק, סמוך לשלפוחית ​​השתן. כי אם אתה לא מתכנן לכבוש אותו עם "Squirt", ולאחר מכן מסיח את הדעת אזורים אחרים של הגוף שלהם.

כי התמקדות ברגשות ונוחות בעת חודר. לא משנה כמה מגניב, ואת הביטוי הברור לעולם לא מאבד את הרלוונטיות שלו: "זה לא חשוב לגודל, ביסודו - היכולת".

סקס הוא לא רק חדירה

לא להתרכז במהלך יחסי מין רק על ליטוף חודר.למה עדיין עומד בסדר לא חוקי להשתמש קונדומים? תגיד: חוק מופרע מין - זהו מצב רצחני לשני השותפים. לא חושני ולא מכשיר פיזי, וחוץ מזה, חוץ מזה, כאב בתחום איברי המין. אם יש לך יחסי מין, אז רק עם אורגזמה ופריקה מלאה.סיבה עיקרית נוספת - הריון מיותר. נסו להשתמש בכל חלקי הגוף ואת האזורים הארוגניים. זכור שאף אחד לא ביטל רב רוסי.

Просмотров: 1359 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar