menu
person

10:28
מצעים סצינות בסדרת הטלוויזיה "עלית": חמישה עשר רגעים hottest

Premiere של סדרת הטלוויזיה הספרדית "עלית" מ "Netflix" זה התרחש ב -5 באוקטובר, אלפיים שמונה עשרה שנים. ציד מאוד להקצות מה הפופולריות של זה לא לזרוח עד היום הזה - אוהדים מסורים משועמם על ידי כמה באים לידי ביטוי, גיבורים אהובים, כדי לשים את זה בעדינות, ממתין לי לאיית אתך, את הפרקים החדשים ביותר.

סעיף סעיף

1 למעלה 15 "עלית" סקס סצנות

זה יכול להיות עוד יותר על החיים Bogoya והתמחותם, אבל היוצרים החליטו, באופן כללי, להוסיף הערות מיוחדות - ב סך הכל קיבלנו קוקטייל מן מותחן, דרמה וקרמינול.

דרמות "האליטה" כמו סקס. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה זהב צעירים, ילדים ממשפחות עניים, גברים ונערות, נקבה נקבה ומוסלמים - כולם היו מעורבים כאן. כמובן, כולנו יודעים היטב מה וביציאה יש לנו חם מאוד ומעניין מוצר.

למעלה 15 "עלית" סקס Scene-15

קארל, נוצרי וצפה (עונה 1, פרק 1)

מהסדרה הראשונה, אנו מבינים שהילדים האלה יכול להיות כל כך לדבר, כפי שהוא צריך. יופי צ 'ארלס מפתה נוצרי אשר רק לא כל כך מזמן הועבר לבית הספר. זה פשוט - חם, וחדושה לא משם כדי לתשומת לב הגון. אבל הקהל מבולבל - איך זאת? קרלה נפגש עם פולו! למה היא עושה את זה?

ובאופן כללי, זה עושה את זה בדיוק כמו פולו - בחור מסתכל על מראה חם זה. זה מאוד. בדרך זו זוג גם מנסה לשנות את ענייניהם.

קורלה ו פולו (עונה 1, פרק 2)

המניפולטורים שלנו דנים במשחק הם התחלנו עם שום דבר חושד נוצרי. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי מדבר על pluses ו minuss של זה ביה, הם עוברים על המיטה, שם הפולו משמח את המרקיז בעל פה.

קארל, פולו ונוצרי - 1 שלישיה סקס (עונה 1, פרק 3)

Friemen של התכנסויות הושלמו עם שלישיה. הקורלה והפולו גם מתחילים את המשחק - העיניים של הטבילה מתרחבות מההפתעה, ועל ביטוי אקסטזי מופיע.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם בהחלט נדיבים וטקטיים. רק זה לא הצדדים החיוביים היחידים לעבוד.

מאוחר יותר, קארל מושך אותו לעצמו, ו הצופים צופים במין "Ocense" הראשון של משולש אהבה זה.

קארל, פולו ונוצרי (עונה 1, EPEZOD 5)

הכעס והבלבול של נוצרי הוחלפו בהתלהבות נכונות לבדיקות. יש לציין כי סצנות המיטה של ​​זה לא זוג עם כל פעם נעשה חם וחם. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהקהל אפילו התחיל להיות מסוגל לראות את הנשיקות פולו ואת כריסטיאנה.

סומלו ומרינה (עונה 1, פרק 5)

בפעם הראשונה - הוא רציני. סקס עצמו ומרינה יצא מביך, אבל ישירות עשה את הסצינה כמו החלק הגדול של ארה"ב מדבר ייעודי, סביר. וסאמו ובכל זאת, זה הפך, יהיה מנוסה, לא ספק.

אנדר ועומר (עונה 1, פרק 7)

הרומן שלהם היה אסור, ודברים לא קלים. ב הם היו, כפי שכולם מובנים, הרבה דרמה. והרבה סקס - כמו נלהב, כמו שאנחנו איתך מדבר בקשה, בקרוב, ו unhurried ועדין מאוד.

קארל ו סומואל (עונה 2, פרק 2)

חלק זה שיחק על עצבי הקהל. המרקיז ובו לשווא ניסה להסתיר את רגשותיהם ולעבור לאחרים, אבל זה יצא מהם חום מאוד.

אחד הסצינות החמות ביותר - סקס במסיבה, כאשר קארל פשוט טיפס על שמואל ולקח הכול בשליטתו.

בדרך כלל.

פולו, אנדר e gusman (עונה 2, פרק 2)

זה, בסופו של דבר, הסצינה גורמת למגוון רגשות. הגדרת חוסמן הצרוחים, חבריו מתפשטים ונופלים למיטה ליד נים. מילה עבור המילה - הם כבר מתנשקים ולשים ביד.

"נפגשים איכשהו, איך כולם נמס, מיטה אחת הטרוסקסואלית, הומו וביסקסואלי, "התחיל להתלוצץ על האוהדים של הסדרה ברשת.

קארל ושמואל (עונה 2, פרק 3)

סצנה נוספת של השם של מרקס והאני. מַקסִימוּם אסתטיקה ו nudgets, זווית רווחית של ירי וקול חמור של Karla - 5 נקודות!

נאדי בן (עונה 2, פרק 4)

מתון ונאמן noid רואה כלל לא חלומות מתונים. יש צורך לדכא את הפנטזיה שלה - זה לא רק סקס, זה מופע ארוטי שלם עם פרלוד בכיתה. אבל עם כל זה מן הצפייה, זה כמעט לא מציאותי להתנתק, אם כי יש הרבה תוכניות טלוויזיה אחרות בנושא קשור. ובכן, זה נראה כאן, ההוראות נבדלות את עצמן והוסיפו בקלטת של סצינות מיטה חמה. לאתגר כי השחקנים עצמם לשחק בכל אחד מהם - לא זוגות. כל מה שקורה בתצוגה הוא אמיתי.

דירות דיסקרטיות בצפון

אנדר ועומר (עונה 2, פרק 5)

אוהדים של זוג זה pegged מ אקסטזי בכל השפות.

נדיה E Gusman (עונה 2, פרק 7)

היה ברור לכולם כי סקס בכמה מאיתנו התרגלו לומר, בית הספר לוקר - כיבוש. וגוסמן בכנות, באופן כללי, ניסה לעצור את החברה שלה, אבל נדיה, מיהר לנו לקרוא, הגבלות אינסופיות והומבוכנות, לא יכלו עוד לרסן. הסצינה שלהם פשוט יצאה חם מאוד.

הכל יהיה בסדר גמור אם בשלב זה בפתח לא עומד ולריו. עם מצלמה כלולה בטלפון.

הוא לא הולך גם לקלקל את חייו של גוסמן ובמיוחד טֶבַע. ראוי לציין כי אבל כמו קטעי וידאו התברר להיות בידי Lucretia, זה סוף סוף הפך פצצה, מופרדים על ידי המוניטין של נאדי בדוה ונשאר.

פולו, ולריו וקאיטון

הסדרה "עלית" הפיק באורורה אמיתית בקרב הקהל של רצפות שונות וגילאים. ראוי לציין כי למה? כנראה שכולם רואים חלק מעצמו בגיבורים. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש שזה קלטת רלוונטית, במה שמאה אחוז מצבים פרוזאיים מוצגים. Cateane - זה עדיין דבר מלא הפתעות. ובכן, ולריו ביקר על ידי בחור שבור, שניסו להימלט מן הצרות, בדידות ומחשבות מדכאות על הרגשות של לו את עזרתם של תרופות, מסיבות ומין כאוטי.

קרלו ויראי (עונה 3, EPEZOD 5)

בזוג זה לא היו רגשות כנים. מַרקִיז נפגשתי עם יראן רק איך לבוא לידי ביטוי, כדי להציל את העסק הביתה. והוא התייחסו לה כגבורה יפה, ניסיון לטעון לפני כולם, מי פעם כל כך ענווה.

ענייניהם גרמו לרגשות כפולים.

חלומות אישיים בישראל, אם אתה מודל ארוטי מרוסיה. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 2500 יורו.

לא עבור אף אחד לא סודי, אבל זה הפך, סצינות סקס היו קשובים כמו רבים חושבים, לוקסוס ואסתטי. כמו אפיזודה זו במקלחת.

Cohetian, פולו ואלרו בבריכה (עונה 3, פרק 5)

סביב פולו הוא נצרך על ידי משהו מעניין. ענייני קאטאן, פולו ואלריו היו מאוד לא טיפים - אפילו לפי סטנדרטים "עִלִית". אבל הסצינה הזאת בבריכה היתה מאוד, כפי שנהגנו לקרוא, בולטות ומינית. כל השלושה נראה מאושר, איך להתחיל להביע, רשלנית יותר מתמיד.

זה רק כל הכיף מופעל כל כך הרבה דרך אגב אמא פומבית פולו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

Tre כי הדמות המתנגשת היא כמו זה יכול להיות בדרך כלל. אולי העובדה שהיא הגיונית שבסופו של דבר הם מצאו את עצמם באחד מיטה. פולו וחולשה גלויה לחלוטין לגמרי למין שלוש. מתעורר, נדיה היתה מזועזעת מכמה מאיתנו התרגלו לקרוא את עצמך.האם היא תדע מה יקרה!במקום בסופו של דבר, כדי לשים, אז רק כך! ראוניון אנדרה והחנק נראה נלהב מאוד, כפי שיותר מאיתנו התרגלו לקרוא חושני. ואת סדרת האמת הזאת כך נציב את הקהל.

Просмотров: 177 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar