menu
person

20:30
סטריפטיז צד: מאפייני הרקדן

ריקוד סטריפטיז תמורת כסף - זוהי העבודה העיקרית של רקדנית הז'אנר הארוטית של המועדון. הבנות מופיעות מול המבקרים על הבמה, ואז לרדת בחדר. האורחים הנדיבים מספקים ייעוץ כי עובד מוסד מחולק מנהל או ללכוד לחלוטין. תנאים אלה מתקדים מראש. שירותי ליווי

עם הנאום על הטריטוריה של המועדון, הכל ברור וכיצד בנות לעבוד בחגים בחוץ? למעשה, במשרה חלקית, אין רק רגעים חיוביים, אלא גם שלילי.

סטריפטיז על הכביש: ללכת או לא?

מסכים או לא על עבודה במשרה חלקית - זהו המקרה האישי של רקדני מועדון. לרוב, הלקוחות הופכים למארגנים פרטיים. ככלל, מופע סטריפטיז נדרש לתת מיוחד פיקנטי אפשרי. אבל כל האורחים לא תופסים את החשפנית של האמן, בגלל זה, יש מצבים לא נעימים. איך לא להיכנס למצב העדין עם הסוג הארוטי של מסיבת הרקדן?

מי הוא הלקוח? שאלה זו יש לשאול מיד כאשר אתה מזמין מנקה מפואר לבצע באירוע. אפשרות מושלמת לעבוד באמצעות מארגני חג. סוכנויות אלה יוצרים תיק של אמנים ומציעים תוכניות ללקוחות. במקביל, כל רקדנית, אנימטור, האבטחה העיקרית מובטחת.

איך הם צריכים חדשים ... הצג שוב...

החלקים הפרטיים מאורגנים ללא הסוכנות צריך להיות חשוד. לפעמים מישהו מוכר מזמין בחורה למלא סטריפטיז עבור כסף טוב. הרקדן הולך למקום שבו האירוע מאורגן ובין טריטוריה פרטית. מסוכן במיוחד כאשר המוסד הוא מחוץ לעיר. צריך לחשוב בזהירות אם אתה צריך להסתכן? לא העובדה שהעבודה תשולם כראוי.

חשפנים מנוסים תומכים בגיוס אבטחה לכל אירועי השדה אם הנערה עובדת ללא סוכן. במקרה זה, אתה יכול לנצח את האורחים הלא מספקים במסיבות.

לפעמים בנות חסרות ניסיון קוראים לעמיתים של אירועים סגורים בסדנה. לכן, רקדנים נאיבים נמשכים, שאינם מודעים לסכנה של טיול עם זרים. לעתים קרובות מאוד, ידע אובססיבי חדש מתוחכם.

מסיבת רצועת מועדון או בר

אירוע סטריפטיז במועדון לילה, בר, מסעדה או קפה - אפשרות טובה למשרה חלקית. הנערה במקרה זה מזמינה את מנהל המוסדות. רווחי במיוחד כדי להשיג בחברות ארגוניות המוקדשות לחגים הבאים:

  • שנה חדשה. שלג מיידן, ביצועים של סטריפטיז עבור המופע, מנצח 3500 רובל. במשך הערב, אתה יכול להפעיל את המספר הזה ב 5-10 מוסדות. העיקר הוא למצוא את הנהג אשר ינוע במהירות בעיר ולפעול כמו שומר ראש.
  • 23 בפברואר. גברים אוהבים כאשר נשים עם חזה יפה להזמין את המסיבה שלהם. עבור המופע, בנות לקבל מ 2000 רובל.
  • יום הולדת תאגידי. זה אפשרי כי אתה צריך לבוא למשרד. במקרה זה, תג המחיר לתכשיר 4500 רובל.
  • לשחק רווחי ובטוח חלקים אם המארגן מספק את הבטיחות של הנערה. מועדון או מסעדה - מקום גרנד של עבודה. כמובן, עדיף למצוא ארגון זה יהיה האינטרסים של הרקדן. חפש לקוחות בעייתיים עצמאיים.

    אם חשפנית מוצעת לבצע מסיבה פרטית, אשר יש פורמט סגור, עדיף לא להסתכן. כמובן, מסיבת קינקי גם נכנס לאווירה של סודות וסודות. אבל בנות נלקחות שם באמצעות יציקות מיוחדות. אירועים אלה עדיין מאורגנים במוסד גדול או במועדון כפרי. אבל של כל הצעות פרטיות, עדיף לנטוש מיד, במיוחד אם הם מציעים סכומים חשובים באופן חריג!

    Просмотров: 788 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar