menu
person

15:46
תנוחות נחמדות במין לבנות וגברים

מה תנוחות הם הכי כמו גבר? בשנת 2014, המגזין "בריאות הנשים" סקר 800 בחורים כדי לצייר דירוג של עמדות הפופולריות ביותר. בשנת העליון בשלושה, Doggi סגנון נכנסו, בתנוחה המיסיונרית הקלאסי ואת התנוחה של הרוכב, שבה האישה יתברר על גבי ועושה את כל העבודה.

התוכן של המאמר

1 סגנון doggi 2 שנה את התנוחה בצרכים שלך 3 בואו לנוח את הגוף 4 שימוש כריות 5 ניסוי עם מקומות 6 לעורר פטמות 7 להתיישב מול המראה 8 השתמש בחגורה 9 קבל תשומת לב לעומס 10 רכיבה עלים 11 משרה מיסיונרית 12 אורגזמה ראשונית 13 קליטוריס - מרכז הנאה 14 איש קשר חזותי

סגנון Doggi

רוב הגברים קראו למיקום זה הכי אטרקטיבי. כמו הגורמים לבחירתו, רבים שנקרא "מראה מפואר" ו "תחושות מדהימות מחמודה עמוק". מישהו הוסיף כי בעמדה זו השותף שלהם תמיד מצליח לקבל אורגזמה. כמה זיהו כי הם באמת משחררים את עצמם בתנוחה זו, ומין חם, unbridled, כמעט פרימיטיבי, מה שעושה סקס לגברים אפילו יותר נעים.

כמה אנשים לא אוהבים את היציבה של סגנון Doggi - ו, מדהים, מאותן סיבות. לפעמים נשים נראה עמדה משפילה שבה יש להם שליטה מועטה על מה שקורה ואפילו לא לראות את השותף בעיניים. וזה נורמלי לחלוטין.

האישה לא צריכה להכריח את עצמן לנסות את התנוחה הזאת למען בן זוג, ואדם לא צריך לדחוף את השותף להפר את גבולותיו. סקס, שבו אחד השותפים מרגיש רגשות שליליים חזקים אי נוחות, ניתן לקרוא לפחות לא מצליח.

ובכל זאת, תנוחת הברך פופולארית בקרב גברים ונשים. היא באמת מספקת במיוחד חדירה עמוקה, וגם מאפשר חבר מין כדי לעורר את הנקודה g נשים. בנוסף, מלבד בנות שחשוב להסתכל לתוך העיניים של השותף, יש גם בנות קל יותר להגיע לאורגזמה כאשר אדם לא רואה אותם פָּנִים.

ישנן מספר דרכים לעשות סגנון doggi יותר אטרקטיבי עבור אלה שמעולם לא בעט עמדה זו. כמו גם מספר טיפים אשר יסייעו להסיר שותפים למקסם את ההנאה מן העמדה הזאת, לקרוא במאמר שלנו "סקס בתנוחה דוגי סטייל"!

לשנות את היציבה בצרכים שלך 2

בגרסה הקלאסית, אישה עולה על ארבע. גבר עזב לעמוד על ברכיו, לוחץ את ירכיה וחודר אליו מאחור. כמה גרסאות של תנוחות לעזור להוסיף נוחות פסיכולוגית.

לדוגמה, נשים רבות אוהבות להיאחז במיטה, מאשר לשקר, מודגשות פנים בכר ובלי להשפיע על התהליך. תמיכה ידיים על ראש המיטה מאפשר להם לכופף את הגוף, לנהל את הרגשות שלהם רק לארגן עבור תוכנית שותף.

שינוי המיקום של הידיים והרגליים, אתה יכול למצוא חדש רגשות נעימים. מציעים אישה לכופף (או ליישר) ידיים לשנות את זווית החדירה; באותה מטרה, נסה לשנות את המדרון של שלך גוף משלו. לשים רחב יותר (או להיפך, לשים קרוב יותר) רגליים ברכיים, ולאחר מכן מעריכים איך תחושות השתנו.

תן לגוף לנוח

במשך זמן מה ניתן להרגיש מין במרפק הברך, אבל במוקדם או במאוחר, המיקום יתחיל להביא אי נוחות. ככל שיש לך יחסי מין בתנוחה זו, כך הסיכוי גבוה יותר שבסופו של דבר יש לך ברך. נשים רבות מתלוננות שיש להם ברכיים, גב או צוואר מסגנון דוגגי. כדי למנוע תחושות כואבות ולשמור שותף מהם, סגנון doggi חלופי עם עמדות אחרות.

לדוגמה, נסה יחסי מין על הבטן!

השתמש כריות 4

כדי להקל על ההישג של אורגזמה לאישה, להציע לה להירגע ידיים ולשכב על המיטה על המיטה, מתחת הבטן לשים כרית. אם כרית אחת אינה מספיקה לאישה להיות נוחה בשבילה מקור, להשתמש כמה כריות מקופלות אחד על השני.

את הכרית קשה יותר חם, יותר טוב. לחץ על בטן ואגן עם ירכיים מורמות יחזקו את תחושות הנערה ממין.

הניסוי עם מקומות 5

אחד היתרונות של מין בתנוחת Doggi הוא שזה יכול להיות מתורגל לא רק במיטה. נסה את זה בתנוחה בחדר האמבטיה, על מתלה המטבח או אפילו על המרפסת - במקרה האחרון אתה יכול להציע שותף לשמור על המעקה כדי לגוון את התחושות ולהוסיף חדות.

סקס בעמדה במרפק הברך על מכונת הכביסה - הנאה נפרדת; יש ראיון שבו זוגות מתלוצצים, שזה נראה כמו סקס עם ויברטור ענק לשניים.

לעורר פטמות 6

אם אישה כמו גירוי השד, סגנון Doggi יכול להיות שדה ניסיוני מעולה. גברים ב ברך המרפק הוא בדרך כלל חינם אחד או שתי הידיים. רוב הבנות להעריך אם הוא מחליט להשתמש בהם כדי לשחק עם שדיים רגישים פטמות.

זה יכול להיות הפך למשחק. שאל אישה להראות אשר מצורף לחזה מרגש אותה ביותר. זֶה רגע מצוין להציג שיחות מלוכלכות בחיי מין אם אתה במשך זמן רב שרצית.

קבע לפני המראה 7

סגנון Doggi - מיקום חם, אבל עדיין חם לבחון אותה מ. מניחים את המראה או לאתר ליד המיטה מקום שבו אתה עם בן זוג יכול לראות איך ההשתקפויות שלך עוסקים מִין.

המראה לעתים קרובות מעורר השראה לאנשים כדי לארגן חבר עבור חבר חבר. אל תתפלאו אם אתה רוצה למשוך את השותף על ידי השיער, והיא - מינית לכופף עם כל הגוף ולשלוח לך את המראה הלוהט ביותר כל ההיסטוריה של היחסים.

השתמש ב- Belt8

חגורה - אלטרנטיבה כריות, אם אתה רוצה לחזק את הלחץ על האגן של אישה ולהפוך את ההנאה שלה בהירים. קח את עצמך חגורה רחבה להציע אישה לעטוף אותו סביב הבטן - חזק, אבל לא חזק מדי, לא כאב ואי-נוחות. אביזר ייראה מאוד מינית על גוף עירום לחלוטין.

בנוסף, במהלך יחסי מין אתה יכול להיאחז לו, למשוך את הירכיים של נשים קרוב יותר. חגורה תמתח, וכל מכה הירכיים תביאו בחורה מחוזקת תחושות נעימות.

לשלם לקוח 9

השתמש באצבעות או לוויברטור שלך לעורר את הדגדגן השותף. זה לא יהיה overshadow ולא יחליף את העונג של נשים מ מין נרתיקי, אבל משלימים את זה ולהקל על אורגזמה.

האישה הממוצעת קשה יותר להגיע אורגזמה מאשר האדם הממוצע. נשים זקוקות יותר זמן, כדי לקבל פריקה, אבל אפילו סקס ארוך אינו מבטיח לשיא הנאה.

לספק חלומות אישיים בישראל יסודי, אם אתה ילדה אלגנטית מאוקראינה. העוסקים בישראל מותר בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6500 דולר.

זו הסיבה גירוי נוסף של אישה עם נרתיק סקס - למשל, דגדגן ופטמות - חשוב מאוד.

גם סגנון doggi מתאים היטב בפעם הראשונה נסה סקס אנאלי. זו סיבה נוספת מדוע מיקום זה הוא כך אטרקטיבי לזוגות רבים. כי ניסיון חדש הוא נעים מספיק שים לב כללים פשוטים:

התחל עם ליטוף ראשוני ארוך, כך שהאישה יכולה לכוון ולהירגע; בהכרח (!) השתמש חומר סיכה כדי להקל על החדירה. תחשוב על רכישת גריז עם הרדמה כדי להפחית את הכאב של השותפים; לפני החדירה להכין אישה עם אצבעות או צעצועי מין של קוטר קטן. סקס אנאלי, אשר מתחיל עם הקדמה של חבר, ברוב המקרים יביא כאב ופציעות; השתמש קונדום, אם מלבד מין אנאלי מתוכנן אוראלי או מין נרתיקי; שנו את הקונדום לאחר קיום יחסי מין אנאליים, אם קיום יחסי מין עדיין לא גמור; מסכים על סקס אנאלי מראש. יש צורך לא רק עבור הנוחות הפסיכולוגית של אישה, אלא גם בגלל הסקס האנאלי קדם הליכים היגיינה ספציפיים. בפועל ספונטני הוא רעיון רע אם אתה לא רוצה להתמודד עם מערכת העיכול.

הכל על מה הם תנוחות הטובות ביותר עבור סקס אנאלי תוכלו למצוא במאמר על הקישור.

Pose Rider10

בתפקיד זה, התפקיד המוביל עוזב אישה, ו לאדם יש במידה פחותה משפיעה על התהליך. תן לנערה לטפל הנאה משותפת ופשוט ליהנות מהנוף.

רוב הבנות מתרגלות סקס עליון עמדות, אוהב את "הרוכב" על מה שהוא מאפשר להם לשאול את הקצב ואת עומק החדירה. אתה יכול להוריד את הידיים על הירכיים של הילדה ולעשות המהלך שלה כפי שאני רוצה לך, אבל זה יהיה לשלול את החלק שלה הרבה תחושות נעימות.

במקום זאת, נסה להשתמש בידיים לעורר את שדיה ואת הדגדגן. Rider Pose עבור זה מאוד נוח, כי הנערה פתוחה לגמרי לפניך.

מיסיונרית 11

החוקרים הופתעו כאשר עמדת מיסיונרית שנלמדת לאורך ומעמד המיסיונרית נכללה בחלק העליון של המשימה - הקלאסיקה הנצחית שחושבות רבות את המשעמם ועל איזה בדיחות.

ובכל זאת גברים, ונשים אוהבות את המיקום הזה. החבר'ה שהשתתפו בסקר קיבלו הערות כאלה: "זה הכי אינטימי תנוחה, זה תמיד נוח בו, "אתה יכול לאינסופי החדש, אבל זה תמיד נעים לחזור למשהו פשוט ורומנטי "," סקס ב תנוחה זו מתקבלת חושנית במיוחד, "" בתנוחה זו נוחה נשיקות, ועדיין ללטף בנות שדיים ".

וזה נכון: בתנוחה זו סטנדרטית כל העבודה הופכת את הירכיים, ואתה יכול לצפות שותף בעיניים, ליהנות להביע את פניה ולנשק אחד את השני.

המיקום המיסיונרי גם מאפשר שותפים הגדר את הקצב של סקס יחד. אם הנערה מורידה ידיים על הירכיים שלך, תקשיב לגעתו - אולי היא רוצה לגרום לך לזוז איטי או עמוק יותר, או להיפך - מהר יותר וקשה יותר.

המין הטוב ביותר נראה כמו שיחה ומיסיונרית Pose יעזור לעשות את זה רק כזה. בעמדה זו, שותפים מוחזקים כל הזמן קשר חזותי ולשמור אחד את השני בזרועות. לא מפתיע שהם זה הופך להיות קל יותר להקשיב זה לזה לגוף ולהגיב להם רצון עז.

מיקום מיסיונר הוא קלאסי עבור מספר סיבות; זהו אחד התנוחות הנוחות והאוניברסליות ביותר למין . אבל כלום הורג את ההתרגשות כשעמום. אם אתה אוהב כל הזמן בפועל מיסיונרית, אולי אתה רוצה להוסיף חדש בפועל הרגיל שלנו רגשות, בעוד לא לוותר עליה. הנה כמה דרכים לעשות את זה.

אורגזמה ראשונית 12

לאפשר השותף שלך לחוות את האורגזמה הראשונה לפני חודר סקס.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. כלכלה לבחור אסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את המיקום יהיה לעשות חברה מצוינת.

אתה יכול לשפשף בגדים, להשתמש באצבעות או בליטס אוראלי. כפי שאתה כבר יודע, רוב הנשים קשה להשיג אורגזמה עם מין נרתיקי, אם לא להשלים אותו עם מגע עם הדגדגן וחזה.

אבל אחרי האורגזמה הראשונה, כל הגוף של אישה הופך להיות הרבה יותר רגיש. ייתכן כי השותף שלך יקבל אורגזמה שנייה ממין נרתיקי לבד אם ליטפים שלך יעשה את זה מספיק רגוע ונרגש.

קליטוריס - מרכז לנשים

כדי לעשות סקס במיקום מיסיונרי יותר מהנה לאישה, להציע לה לעורר את הדגדגן בעצמם הידיים שלך עסוקות. לראות איך שותף מבורך מאוננות לא יכול להיות פחות חם בשבילך מאשר לה - אוננות מתחת למבט שלך נוף.

אוננות נשים במהלך יחסי מין - רעיון טוב בהחלט. זה לא רק שזה יהיה חדש מרגש ניסיון בשבילך ועל השותף שלך. זכור כי רוב הנשים גירוי ישיר של הדגדגן כדי להשיג אורגזמה. אל תתבייש גע בלקוח שלך במהלך יחסי מין.

ניתן גם להשתמש בוויברטורים, תוכנן במיוחד לזוגות העוסקים במין נרתיקי. הם לעורר את הדגדגן ואת חבר מיני. אל תדאג הצעצועים יחליף לגעת ולקליפת הנאה אמיתית מהסמיכות. בזמן שאתה צופה חבר לחבר בעיניים (ואת התנוחה המיסיונרית מתאימה במיוחד עבור זה), הם יהיו לתפוס רק תוספת נעימה.

איש קשר spyatic13

ההזדמנות להסתכל זה על זה בפנים - חשוב היתרון של המיקום המיסיונרי. זה עובד טוב במיוחד כאשר אתה לקיים יחסי מין עם שותף קבוע, לא פילגש ללילה אחד. לִרְאוֹת זה לזה בעיניים לאורך יחסי המין לתפוס מצב רוח ולחזות את הרצונות.

כאשר אתה מרגיש כי אורגזמה קרוב, לעשות מאמצים לא להעיף מבט. שותפים להציף רגשות כאשר הם צופים זה בזה אנשים בשיא הנאה. יש אפילו בוכה, מרגיש קרבה יוצאת דופן וחיבור מיוחד, כדי להיות מוכנים לחוויות רגשיות עמוקות. הם ישלימו את התחושות ממין.

עוד מידע נוסף על ההודעות הטובות ביותר עבור סקס לקרוא במאמר שלנו נוסף על ידי התייחסות.

ויקטוריה פומין דירות דיסקרטיות בתל אביב

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

זוגות רבים בוחרים כמה תנוחות נוחות וכרגיל, והעדיף להשתמש בהם באופן בלעדי אותם במין. ו לשווא מאוד! במהלך קיומו של האנושות, מאות הוראות למין למין הומצאו - וכל יציבה תאפשר לחוות תחושות חדשות לחלוטין לחדירה. אל תפחד להתנסות! כן, כמה תנוחות דורשות אימון גופני אקראי. כן, חלק אולי לא אוהב או פשוט להתברר להיות לא נוח. אבל ההקדמה הרגילה של משהו חדש לחיים אינטימיים יעשה את זה הרבה יותר בהירים באיכות גבוהה, כמו גם להגדיל את רמת האמון בין השותפים.

Просмотров: 119 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar