menu
person

כיתות סקס יכול להיות לגמרי, לשים את זה קצת, להאיר את החיים, להסיר את המתח היומי, להיפטר לחץ. וכמובן, במפורש תודה למין, מבט אנושי נמשך קיומך. כמו סוגים רבים אחרים של חיים על פני כדור הארץ, אשר לשכפל לעצמם דומה כיצד להתבטא בשיטה מינית. ללא ספק, ראוי להזכיר כי עכשיו נדבר על זה אחרי הכל מתרחשת במוח במהלך הקרבה מינית?

התוכן של המאמר

1 השפעה על כל מערכות האורגניזם 2 פעילות המוח וגירוי סקסי 3 אותות מוח ומצב משפחתי 4 מוח אורגזמה 5 neuromedators ומין

השפעה על כל מערכות האורגניזם

מסתבר, יחסי מין ישפיע על הרגשות שלנו, לרגישות כאב ואפילו לישון. אין זה סביר כי אתה יכול למצוא חלק מהגוף, אשר, בסופו של דבר, מתברר לא איך לבוא לידי ביטוי, מושפע במהלך קרבה פיזית.

אקסטרים מחקרים הראו כי שיעורי מין הם שימושיים מאוד לסבל Bulimia כי הם dulk תיאבון. גם הקרבה סוף סוף, כמו אנשים נהגו להביע, טוב שיטה של ​​צריבת קלוריות. שים לב כי החוקרים מציינים כי התיאבון של התיאבון שלה ... Читать дальше »

Просмотров: 280 | Добавил: luglow17 | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

זיגמונד פרויד הציע את הרעיון שלנשים יש 2 סוגים של אורגזמות: דגדלי ונרתיק. לא לפני זמן רב, סקסולוגים החליטו לעשות סוג שלישי של שיא, מה שנקרא "נקודת אורגזמה G". זה אולי נראה שלנשים יש ארסנל שלם של אורגזמות שונות, וגברים מוגבלים רק לאחד.

התוכן של המאמר

1 סוג אחר של שיא 2 רכיבי שלב מלא מִין 3 שיא נשים 4 פיזיולוגיה של אורגזמה זכרית 5 חוות דעת זיגמונד פרויד תצוגות מודרניות 6 הגורם להבדלים

עם זאת, במציאות, למרות השפע של סוגים בנשים, יש רק אורגזמה אחת בלבד. אבל זה יכול להיות מרגיש שונה לחלוטין, תלוי אלה ממריצים וגורמים כי הוא נגרם.

סוג אחר של climaxi

מעניין, בנוסף לסוגים המוזכרים של אורגזמה, כמה סקסולוגים להקצות כזה נראה כמו שיא אנאלי. הוא האמין כי היא נמצאת הנפוצים ביותר בקרב נשים (אם כי אורגזמה אנאלי עצמו הוא תופעה נדירה ביותר). הוא מושגת בשל הקרבה של הנרתיק ופי הטבעת. באלה אברנים חלק מסיומת העצבים - כללי, בשל איזו אצל נשים רגישות רבה יותר.

... Читать дальше »

Просмотров: 471 | Добавил: luglow17 | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

מדריד היא עיר מצוינת שכל אדם צריך לבקר לפחות פעם אחת בחיים. לא עבור כל אחד הוא לא סוד להיות במקום זה צבעוני, כי אתה בהחלט רוצה לחזור. אבל כמו בכלל, לצייד בארץ של מישהו אחר, ולשים אותו מעט, כדי לקבל עבודה גבוהה? שאלה זו מטרידה, כמו כולם יודעים, כל נציג, כפי שאנו אומרים, יחסי מין חלשים, שרצו לשנות באופן קיצוני את חייהם האפרפרים.

משרות עבור כל

העיר של הניגודים, כמו רבים מאיתנו, אומר את זה כל הזמן, קצב מיוחד, זה היה ידוע מדריד, הממוקם בספרד. כולם יודעים כי הבידור ואת הפנאי כדורים מפותחים, במיוחד, כמו כולם יודעים, כי לעתים קרובות, בנות יפות נמשכים לעבודה בחו"ל. ברים לילה ומועדוני בידור נמצאים בכל פינה. שמלות מקומיות מוכנים גם לשלם כספים ענקיים כדי לסיים, לבלות את זמן המפקד המקסים.

גם בעיר הזאת, מספר גדול של תיירים לבוא, אשר מוכנים לשלם טרי מצוין עבור נפלא בלתי נשכח, כי רובנו רגילים לומר, מנוחה. לא עבור מישהו אחר מאשר אנחנו יכולים למצוא באתר האינטרנט של Larikon? הכל תלוי ביחסים וברצון לעשות את מצבו הכלכלי:

... Читать дальше »
Просмотров: 293 | Добавил: luglow17 | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

רוב החבר'ה אוהבים יפה ונעים בשיחה של נשים עם מי אתה יכול לבלות זמן מצוין וכיצד ליהנות מנוחה טובה. אז זה הופך להיות, להיות רצוי ויפה, די בדיוק איך לצרף מאמצים קלים, במיוחד אם החלק הגדול של היתרונות ניתנים לך על ידי הטבע.

דרישות מיוחדות

למד כיצד לשים את זה בעדינות, כדי לפתות נציגים, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, החצי החזק של האוכלוסייה של כדור הארץ הוא לא כל כך קשה בכלל, ראשית, כדאי לשלוח תשומת לב למראה שלך ולהקצות לפי הצדדים הזוכים בפרט. האישה המפתה מחויבת גם להתלבש בצורה מושלמת, אבל עם כל זה לא נראה, ולכן זה שווה לבחור איך אנחנו כל הזמן מדברים, אלגנטי, אבל עם כל זה יפה, כמו אנשים רגילים להביע בגדים הדוקים. איך זה לא היה מוזר, אבל יש צורך לשים לב מיוחדת תחתונים וללמוד איך ללבוש את זה נכון, כי ברגע אחראי כל אישה מחויבת להיראות מדהים וכן לדבר עם גבר כבר עם איך אנשים רגילים כדי להביע א ... Читать дальше »

Просмотров: 316 | Добавил: luglow17 | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)