menu
person

14:55
7 נסיבות, מדוע הדחייה של מין מובילה להצלחה ביחסים

שחרורו של הדואר היומי כבר פופולרי הודעה מרתקת: "מדענים בריטיים הגיעו למסקנה כי המפתח ליחסים מאושרים בצמד הוא להימנע מקרבה אינטימית, במיוחד בשלב הראשוני של היחסים ..."

התוכן של המאמר

1 איך הספקים המין מוביל להצלחה במערכות יחסים?

זה כך? אנחנו נבצע החוצה!

איך הספקים המין מוביל להצלחה במערכות יחסים?אני

מחקרים של אנשי מקצוע באנגלית אישרו את צוות המכון בארה"ב. שיטת המחקר הקשה, הם למדו שהזוגות שאחרי היכרויות, חיו בנפרד, בנו דברים ארוכים ומאושרים יותר.

איך לא קרבה התחזקה ברית? וכן!

היכרות עם שבעה יכולות כי הם בהיעדר סקס לפתוח פרספקטיבה עבור יחסים חזקים.

אתה יכול להבין טוב יותר את הבחור (ליידי)

מקרים תכופים כאשר אנשים צעירים ביום הראשון היכרויות לקפוץ במיטה. בבוקר הם מתעוררים במובן ההפוך של הרס. מה עם זה הוא אומלל לגורו של יחסים אינטימיים?

"סקס בלי אהבה הוא כמו אוכל מצלחות פלסטיק. אתה יכול גם, אבל לא כל כך יפה ... "

ביחס אחוז, אשר עשוי להיות תוצאה של "סקס מהיר":

90% - האפשרות של הפרדה; 10% - המשך.

המסקנה מוטלת על סם!לתת לעצמך זמן שותף עדיף להבין אחד את השני. שאל שאלות כי האיש האהוב לובש איזה צבע מעדיף ומה בדרך כלל אוכל לארוחת בוקר. הידע העמוק ביותר של זה מוביל למודעות ובניית יחסים רומנטיים ארוכים.

מתח מיסטייל גדל

בערך 600 זוגות המתגוררים בנישואין או באיחוד האזרחי השתתפו בעבודת המחקר של מדענים בארה"ב. המרואיינים עברו את המבחן, שבו ענה על שאלות לגבי שביעות רצון עם בן זוגם. במבחן, היו סעיפים כאלה: איך אתה קשור זה לזה, לעתים קרובות ולתקשר הרבה ליום, כמה פעמים להתווכח להישבע, גם מה רמת הלבשה המינית שלך.

עובדה מרתקת! באמצע מסקנות אחרות מהתשובות התברר כי התנזרות מינית בזוגות יש השפעה חיובית על היחסים. גברים נעשים אדירים יותר לגברותיהם, וה- זוג כותנה יותר על בני הזוג. במשך שבוע, התרגשות סקסית עולה, ומין מביא יותר שמחה ואושר!

האם אתה מבין כי הבחור כוונות קשות

בסקר הבא השתתפו מאתיים 50 זוגות נשואים, שנזכרו בהיכרותם והניסיון האינטימי הראשון. התשובות הראו כי באותם זוגות, שם האיש על הצעד המקורי סירב למין למען האהובה, הביא בסופו של דבר לנישואים שמחים.

כדי לבנות מקרים הרמוניים, הוא מסוגל באופן יסודי להעביר לשותף של כוונותיהם! בנות צריך זמן להבין אם אפשר לבטוח באיש הזה. ואת הבחור ביסודו יודע אם הגברת הזאת, שעבורו הוא מוכן לעשות פעולות קשות.

סירוב של מין מסייע לשרוד את הניסיון הרע של יחסי העבר

נישואים לבנים שלג - צורה של מערכות יחסים, אשר בעתיד הקרוב רוכשת פופולריות יוצאת דופן. אנשים החיים יחד מרצון מכחישים קרבה אינטימית.

סובייטי שאינם פנסים ופגמים מידע נזרע דעת לא מדויקת על מה הוא למעשה ליווי - זה עכשיו משהו מביש, זה מה להיות שותק. רק מעטים יודעים כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.

התנאים המוקדמים הם השונים ביותר, כולל הרצון לסלוח על הניסיון הרע, מנוסים ביחסי העבר.

הברית הלבנה שלג בחוץ אינה שונה מהרגיל, לא סופרת כי בני זוג אינם מקיימים יחסי מין. דברים אהובים אינם נכללים, אבל הם אופציונליים. ללא נשימה, אבל בנישואים כאלה אנשים נאנחת בהקלה. הם לא צריכים לחשוב איך לספק את השותף כדי לספק את השותף, הוא יעזוב לגברת אחרת או לגבר, אין אימה להיות בהריון.

הצורה של האיחוד הלבן שלג עשוי להיות זמני להתקיים בזוגות קונבנציונליים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. זה נחמד יותר לבחור Escourttress כי יהיה להדגיש את המיקום יהיה לעשות חברה מצוינת.

זה יעזור להבין את הדילמות, אשר צברו במהלך שהייה משותפת!

עוזר לשרוד את ההשלכות של פציעות סקסיות

אנו נותנים דוגמה של אישים דגולים העברת מין עם floorithus לתוך יצירתיות. זהו צייר מפורסם לאונרדו דה וינצ'י, סופר גוגול, מדען גדול ניקולה טסלה.

האחרון בשורה מרשימה זו קרא: "צניעות מסייעת לי ליצור!-. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

מדוע האנשים המפוארים האלה נטושים קרבה אינטימית? כולם בדרך זו או אחרת יציאה עצובה וניסיון נפשי רציני.

הנה עובדה מרתקת מהביוגרפיה של האגדה הגדולה של הנס כריסטיאן אנדרסן: "הזדמנות ענקית כי הסופר הדני מוכר מת על ידי בתולה.אם אישה לעתים קרובות משנה שותפים מיניים, היא הופכת למוניטין רע. והיא גם סיכונה להרוויח שני קשיים עצומים - הריון מיותר או מחלה קשה.הדרך הטובה ביותר היא לדבר עם גברים שונים, אבל ללא קרבה אינטימית! יש הזדמנות למצוא את אותו הדבר - "רק וייחודי" ועם כל זה לא עושה שטויות.בתהליך של תקשורת, האיכר מתגלה, "מלכודות" קופצים, אשר ניתן היה לקבל את המקרה בקשר הדוק. ואת אהבתו היחידה היא הזמרת ג'ני לינד - מעולם לא כללה סופר ביחסים אינטימיים ".

תְפוּקָה! סירוב הקרבה לשותף יכול לתת זמן לריפוי מפציעות נפשיות. עסקים סקסיים בתקופה זו עדיף לשנות על תקשורת נעימה או יצירתיות הרחבה.

אתה יכול להיפגש עם כמה בחורים

מעולם לא היה לו מערכת יחסים, שכן הילד היה מאוד מקניט בילדות. הוא לא ידע איך להיות חברים ועצבניים מאוד אפילו את האנשים הקרובים ביותר. מקרים של הנס הופחתו רק לאהוב מכתבים לגברות וגברים. הוא נכנס אל בתים ציבוריים, אבל רק כדי לדבר עם מישהו.

כמו חוכמה פופולרית אומר, "עדיף להמשיך בחוף," כדי שלא היו גורל פירוט ותינוקות נטושים.

אתה בעצמך להחליט מתי מוכן למין

סקס הוא עסק מתנדב! אף אחד לא צודק לאלץ שותף לאהבה מתמדת של אהבה. ואם מתרחש כפי שכזה, הפעולה פועלת למטוס פלילי.

הנה שלושה מסרים מרגשים מהפורום על יחסי מין שקיבלו כמה אלפים:

"המשמעות של סקס בעולם המודרני היא מאוד hyperbulisated. חבל כי המודעות של עובדה זו באה רק ל -40 שנה כאשר עם סקס ולכן אין בעיות ". "לראשונה, הוא היה קרוב יותר ל -30. אני אומר כלום מיוחד. אני לא רואה בהעדר סקס - שנגרם. רק אתה מחליט מתי הוא יהיה ועם מי! "אין צורך ללכת בחברה! לפתח, סקס הוא לא הדבר העיקרי בחייו של אדם!-.

Просмотров: 3957 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar