menu
person

22:45
למה בסוכרת נעלמת התלהבות למין וכיצד להחזיר אותו

בסוכרת, אנשים נבדקים לא רק אי נוחות פיזית, חושני. הרצון לקיים יחסי מין אבוד, הציד הוא רק משקר. אבל מדענים הצדיקו כי מין יכול לסייע למצב טוב יותר של האדם האחורי, וכאשר סוכרת, הם פשוט צריכים לעשות.

התוכן של המאמר

1 מה הסיבות לאנשים עם סוכרת מתקשים במיטה 2 חדשות מצוינות: תכשירים עם מין עם סוכרת הם ריפוי 3 דרכים משוערות לריפוי עבור נשים 4 טיפול סביר לחבר'ה 5 כיצד לחיות זוג, שבו אחד השותפים הוא חולה עם סוכרת

בהיעדר אטרקציה מינית, מומלץ לקחת תרופות שיגדלו את הליבידו ותינתן לרצון. ובכן, קשיים עם מין עם סוכרת הם לרפא, אז לשכנע את הרופאים, אתה רק צריך לשבת את הידיים מתקפלות, ולנסות לחזור חיי מין רגילים.

אין צורך לפחד את המדינה שלך, נבוך לקרוא על דילמה עם רופא. אחרי הכל, כאשר ניתוחים להפגין, 52% מהחבר'ה עם סוכרת יש אי-פונקציונליות זיקפה, ו -78% מהגברות הלא בריאים הם מאה אחוז לאבד התלהבות למין! מדענים לשכנע כי הוא מדוכא עדין, שבו אנשים לעתים קרובות נופלים עם סוכרת מוביל להפרעה של חיי מין. מה שעדיין עושה את זה?

עבור מה הסיבות לאנשים עם סוכרת יש משימות במיטה

בכל גיל יכול משימות עם סקס, ובמהלך השנים יהיה להחריף את המצב רק, אם אתה לא לוקח אמצעים בונה. מדענים לא יכולים לתת תגובה פה אחד עבורו סוכרת נעלמת התלהבות למין, כי הכל תלוי באדם. אבל אחרת, הוכרזו התנאים המוקדמים העיקריים, וכולם למדו עליהם, אולי להפוך את המצב לאחד.

כמה אנשים לומדים סוכרת, בשום אופן לא להתחבר איתו את היעדר תשוקה מינית. גברים הם חולקים כי הם לא רוצים לעשות אהבה בגלל עייפות, מורכבות עֲבוֹדָה. הם אומללים שאחרי עבודה לצוד רק כדי להסתכל תל, לנער על דילמות, רק להירגע ולבנות. אבל בסקר יש אנשים, אשר משוכנעים כי חיי המין שלהם נמשך עם המחלה, אבל היא לפחות באיכות גבוהה והם לא יכולים להבין מה סיבה.

תנאים מוקדמים עיקריים, המוביל להיעדר תשוקה:

ראש מכון באנר לנשים, ד"ר דבש מדע, דברה ויקמן, אמר זאת: "כל תצורות פיזיולוגיות ונפשיות בגוף האדם משפיעה על תשוקתה הסקסית וחיי המין.-.

יישום תשוקות יליד בישראל הוא קל אם אתה מודל מסוגנן של בלארוס. העבודה בישראל תוכל פנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר לקבל מ 6500 יורו.

במהלך סוכרת, הגוף חווה מתח בשל כישלון בעבודת איברים רבים, אדם יכול להרגיש מדוכא, קונפליקטים מתחילים עם אדם אהוב, וכל זה מוביל לדיכוי של תשוקה מינית. גם סוכרת ישפיעו על איברי המין שאולי לא ייפגעו, אפילו לאבד רגישות. אז איזה מין אנחנו יכולים לדבר, אם שום דבר לא מרגיש, או כואב? הורדת זרימת הדם במהלך סוכרת משפיעה על הקמת החבר 'ה, גם אם אתה רוצה לקיים יחסי מין, "חברו" פשוט לא. אני אתן את התהום בגלל זרימת דם נמוכה, הרצון לעשות אהבה, או שזה יהיה לא נעים לה (יבש בנרתיק, תחושת כאב במהלך המעשה).

סוכרת מאה אחוז לקחת את הרצון לעשות אהבה, - אז חושב לורן אלונקה, דוקטור של מיילדות ומרכז גינקולוגיה של גיל המעבר בארה"ב. אם במהלך הסוכרת, התלהבות למין נעלמה, יש צורך לומר זאת לרופא המטפל. רבים מבולבלים כדי לדון בשאלות כאלה, בהתחשב בהם מביכים, משאירים את המצב על סמאוטק. אז בשום פנים ואופן לא יכול, כי סקס הוא אחד הצרכים הבסיסיים של אדם.

לא חדשות רעות: קשיים עם מין עם סוכרת הם ריפוי

רופאים שונים פעילות לקול אחד אומר כי פעולות עוקבות עשויות לעזור:

יש צורך להתחיל מוביל אורח חיים בריא, כפי שלמדת על סוכרת. זה יעזור לא רק את המצב, ואת איכות חיי המין. לאכול מזון בריא, אין פריטים מזיקים. זה יעזור לשמור על סוכר בדם תחת שליטה בדם, המצב ישתפר, ורוצה לקיים יחסי מין שוב. לשחרר, זה מגביר את הליבידו. מספיק כדי לשבת במקום אחד! להיות פעיל ואנרגטי, זה יעזור לרדת במשקל, לשפר את הגוף, להתאים סוכר בדם, יגרום תשוקה סקסית.

בזכות הנערכת הסקרים הצליחו לגלות כי אנשים שנהנים טיפים אלה כאשר סוכרת, להרגיש את השיפור של המדינה, הם מתעוררים על ידי הרצון לעסוק אהבה! וכמה נשים משותפות כי במהלך סוכרת התאושש, ו היא הורידה את ההערכה העצמית, שהובילה להיעלמותה של תשוקה מינית. זה היה שווה רק לרדת במשקל, כמו intima צריך לא רק חזר, ו אפילו יותר נעשה יותר.

כמובן, prescribed טיפים אינם תרופות שיכתבו לרופא. זה בלתי אפשרי מהם לפרק אם יש לך תרופות.

שיטות משוערות של ריפוי עבור נשים 3

תצורות סגנון יכול לתת תוצאות מצוינות, אבל הרופאים מייעצים כמה אפשרויות נוספות ריפוי, כך שהגברת בסוכרת יכולה להוביל סקס פעיל ונעים חיים:

התחל להשתמש חומר סיכה מלאכותי, אבל לא כל מתאים בסוכרת. רופאים ממליצים סיליקון, וממנה כי בבסיס אקווה יש לוותר. העובדה היא שהמים פוגעים ברקמות הנרתיק, והם נפגעים כל כך. וכמה חומרי סיכה על בסיס אקווה מכילים לחלוטין גליצרין, שהוא למעשה סוכר, וזה התווית בסוכרת. יש צורך לחוות כמה מתכונים המסייעים להתגבר על יובש בנרתיק. זה יכול להיות קורס של אסטרוגן, קרמים וטבעות (האחרון להגדיל את הליבידו). לדון בהזדמנות זו עם הרופא שלך, הוא יבחר לך את האפשרות המתאימה. לדון עם הרופא את האפשרות של ריפוי לייזר של הנרתיק. נהלים מאפשרים לחות, הגדלת כלי הדם החדשים. אבל הבטיחות של טיפול בלייזר לא אושרה, יש צורך להבין סיכונים.

טיפול צפוי לגברים 4

עבור חבר 'ה הסובלים סוכרת, כדי לשחזר את הקמת ישנן שיטות לאחרות של ריפוי: https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

קבלת ההכנות בעל פה מתעוררות, למשל, "ויאגרה". גלולות מסייעות להעביר קריש דם לחבר מגדר, ולא התווית בסוכרת. אם תרופות אוראליות אינן מתאימות, דנים בהזרקות סבירות עם הרופא. משאבת ואקום צריך להיות מנוסה על ידי אנשים שיש להם התוויות נגד לוחות טבליות מסיבות אחרות. זהו זרבובית מכשיר מיוחד עבור חבר, אשר מצייר דם באיבר איברי המין.

איך לחיות זוג, שבו אחד השותפים הוא חולה סוכרת 5

אם יש לך סוכרת מתוק, ואין רצון לקיים יחסי מין, יש צורך לטפל בו. זכור את השותף שלך צריך סקס, והוא לא מבין אותך. מה לעשות לכולם להיות מאושרים איך לשמור על דברים?

Sexologists ממליצים להשתמש כדי ליישם שותף / ידיים שותף, צעצועי מין, אם החדירה עדיין לא מציאותית.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, בעוד שהמילה באה לתרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים כי היום הנמלון רק מלווים את הלקוח באירוע, שומר את השיחה ואת ליווי בכיתה VIP הנערה ישמש אינדיקטור למעמד.

יש צורך לספק את האיש האהוב בזמן שהוא לא מצא את החלופה! יחד לבקר קורסים sexotherapy, שימושי הן. מומלץ גם לקבוע פגישה עם פסיכולוג אשר יסייע לצאת מדיכאון על רקע המחלה.

זכור לפתור לפחות מה הקושי הוא המפתח! ואם אתה לא רואה את הדרך החוצה הקיים מצבים, אז אתה פשוט אין לך רצון, או שאתה לא מבין באיזו דרך ללכת! אנו מציעים תקוות, החומר שלנו יעזור לך להחזיר חיים סקסיים באותו כיוון, דכדוך!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

סוכרת מתוק - פתולוגיה קשה המשפיעה על כל הגוף. המחלה מפרת את האיזון ההורמונלי, שהוא שונה כל כך ברמה של הליבידו. אבל כל העניין הוא, כי ליבידו ייפול בשל כמות קטנה של חומר סיכה (וזה נורמלי כאשר סוכרת), וזה כאב ואי נוחות במהלך intima. כמובן, לא מספיק ליידי רוצה להרגיש שוב רגעים מגעילים כאלה.הפרעות של סקסי פונקציות במהלך סוכרת נמצאות לעתים קרובות, ואת הנתונים שקבענו הראשון פרסומים. אבל אם אתה רוצה להוביל חיי מין פעילים, למרות המורכבות של המחלה, אתה יכול להרשות לעצמך את זה בעצמך, והכי חשוב, להתחיל ריפוי הפרעות. אם הוא נדחה ממנו, רמת ההורמונים יכולה להשתנות עוד יותר, אשר תוביל להתפתחות של סיבוכים קשים של סוכרת מתוק.

Просмотров: 247 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar