menu
person

זיגמונד פרויד הציע את הרעיון שלנשים יש 2 סוגים של אורגזמות: דגדלי ונרתיק. לא לפני זמן רב, סקסולוגים החליטו לעשות סוג שלישי של שיא, מה שנקרא "נקודת אורגזמה G". זה אולי נראה שלנשים יש ארסנל שלם של אורגזמות שונות, וגברים מוגבלים רק לאחד.

התוכן של המאמר

1 סוג אחר של שיא 2 רכיבי שלב מלא מִין 3 שיא נשים 4 פיזיולוגיה של אורגזמה זכרית 5 חוות דעת זיגמונד פרויד תצוגות מודרניות 6 הגורם להבדלים

עם זאת, במציאות, למרות השפע של סוגים בנשים, יש רק אורגזמה אחת בלבד. אבל זה יכול להיות מרגיש שונה לחלוטין, תלוי אלה ממריצים וגורמים כי הוא נגרם.

סוג אחר של climaxi

מעניין, בנוסף לסוגים המוזכרים של אורגזמה, כמה סקסולוגים להקצות כזה נראה כמו שיא אנאלי. הוא האמין כי היא נמצאת הנפוצים ביותר בקרב נשים (אם כי אורגזמה אנאלי עצמו הוא תופעה נדירה ביותר). הוא מושגת בשל הקרבה של הנרתיק ופי הטבעת. באלה אברנים חלק מסיומת העצבים - כללי, בשל איזו אצל נשים רגישות רבה יותר.

... Читать дальше »

Просмотров: 480 | Добавил: luglow17 | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

מדריד היא עיר מצוינת שכל אדם צריך לבקר לפחות פעם אחת בחיים. לא עבור כל אחד הוא לא סוד להיות במקום זה צבעוני, כי אתה בהחלט רוצה לחזור. אבל כמו בכלל, לצייד בארץ של מישהו אחר, ולשים אותו מעט, כדי לקבל עבודה גבוהה? שאלה זו מטרידה, כמו כולם יודעים, כל נציג, כפי שאנו אומרים, יחסי מין חלשים, שרצו לשנות באופן קיצוני את חייהם האפרפרים.

משרות עבור כל

העיר של הניגודים, כמו רבים מאיתנו, אומר את זה כל הזמן, קצב מיוחד, זה היה ידוע מדריד, הממוקם בספרד. כולם יודעים כי הבידור ואת הפנאי כדורים מפותחים, במיוחד, כמו כולם יודעים, כי לעתים קרובות, בנות יפות נמשכים לעבודה בחו"ל. ברים לילה ומועדוני בידור נמצאים בכל פינה. שמלות מקומיות מוכנים גם לשלם כספים ענקיים כדי לסיים, לבלות את זמן המפקד המקסים.

גם בעיר הזאת, מספר גדול של תיירים לבוא, אשר מוכנים לשלם טרי מצוין עבור נפלא בלתי נשכח, כי רובנו רגילים לומר, מנוחה. לא עבור מישהו אחר מאשר אנחנו יכולים למצוא באתר האינטרנט של Larikon? הכל תלוי ביחסים וברצון לעשות את מצבו הכלכלי:

... Читать дальше »
Просмотров: 299 | Добавил: luglow17 | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

רוב החבר'ה אוהבים יפה ונעים בשיחה של נשים עם מי אתה יכול לבלות זמן מצוין וכיצד ליהנות מנוחה טובה. אז זה הופך להיות, להיות רצוי ויפה, די בדיוק איך לצרף מאמצים קלים, במיוחד אם החלק הגדול של היתרונות ניתנים לך על ידי הטבע.

דרישות מיוחדות

למד כיצד לשים את זה בעדינות, כדי לפתות נציגים, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, החצי החזק של האוכלוסייה של כדור הארץ הוא לא כל כך קשה בכלל, ראשית, כדאי לשלוח תשומת לב למראה שלך ולהקצות לפי הצדדים הזוכים בפרט. האישה המפתה מחויבת גם להתלבש בצורה מושלמת, אבל עם כל זה לא נראה, ולכן זה שווה לבחור איך אנחנו כל הזמן מדברים, אלגנטי, אבל עם כל זה יפה, כמו אנשים רגילים להביע בגדים הדוקים. איך זה לא היה מוזר, אבל יש צורך לשים לב מיוחדת תחתונים וללמוד איך ללבוש את זה נכון, כי ברגע אחראי כל אישה מחויבת להיראות מדהים וכן לדבר עם גבר כבר עם איך אנשים רגילים כדי להביע א ... Читать дальше »

Просмотров: 328 | Добавил: luglow17 | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

ברור כי הרווחים העיקריים של מודלים של מצלמת אינטרנט לספק זרים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אתרי האינטרנט החשובים ביותר במשתמש, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן מצביעים על מדינות שונות. אז אתה יכול פשוט לדבר עם ממברנות, אתה צריך לדעת שפות זרות. עם כל זה, כמעט כל הבנות חושב שזה מספיק, כמו אנשים רבים חושבים כי בריטי הראשון, כי זה גם הבינלאומי. חֶלקִית. אבל יש פלטפורמות של אתרי אינטרנט לתושבי אמריקה הלטינית או במדינות ערב, אין עוד שפות מבלי לדעת שפות אחרות.

אז מה, לשים את זה מעט, לבחור? תחילה להתמקד בקהל שבו אתה עובד. גם לשים לב למורכבות של פיתוח שפה. אנו נראה כמה מועדפים באמצע מודלים מודל מודל מצלמת אינטרנט.

ספרדית

שפה זו היא רביעית בעולם במונחים של שכיחות. מולו מי יודע מה אנשים לא אומרים איך אנשים יבטאו, אמריקה הלטינית, וזה מספר בלתי מוגבל של בחורים. יש אפילו אתרי אינטרנט לטיניים אמריקאיים טהור, שבהם חברי ארגנטינה סוף סוף מתנות, בברזיל, ונצואלה, מקסיקו, ארצות הברית, כפי שאנשים נהגו להביע את הקאריביים ולא. ד '. כמו ... Читать дальше »

Просмотров: 414 | Добавил: luglow17 | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

גברים הם טורפים שאתה צריך כל צריך משהו לכבוש. כמעט כל הבנות מתמודדות עם המצב כאשר האיש הראשון היה עדין, עדין, וכפי שנהגנו לומר, נאמנים, ואחרי כמה שנים, כמו אנשים רבים חושבים, חיים נשואים איבדו לחלוטין את כל ההתלהבות שלו והפך זרים, כמו רובנו אומר כל הזמן, גס. למה כל כך סוף סוף קורה? מופיעים, כפי שכולם יודעים, איך השותף שנתפס את הגברת, כל הדלתות של אילוצים, חוסר אמון ורומנטיקה סגורים ביניהם. זה מתחיל כמה באים לידי ביטוי, חיים משפחלים רגילים, חיים וחוסר הרגשות והרגשות החדשים ביותר. כי הגברים זקוקים כל הזמן את הזיכרונות האחרונים, הוא מתחיל למצוא אותם בצד, על ידי חשיפת דברים לריקבון.

מתמודד עם זה, בנות ממהרות להחזיר את הרגשות לשעבר של בן הזוג, ללכת לקיצוניות שונות, רק איך ללכוד את תשומת לבו. להיות במצב נואש, לחלום רק על לא יחסים גרועים, בנות יכול ללכת למעשים מהירים, אשר מאוחר יותר חרטה. הם מנסים לעין את האיש שוב עם כל כוחם, פוטאק לו, משפיל את עצמם, וכפי שכולם יודעים, מדגימים אותו שזה יהיה קשה מאוד בלעדיו. ואכן, זה יהיה שוב להגדיל את ההער ... Читать дальше »

Просмотров: 255 | Добавил: luglow17 | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

בגרין, מצבים של סכסוך בחיים נמצאים גם לעתים קרובות מאוד, אבל יש צורך למצוא כל הזמן דרכים להיפטר מהם. כל זה אינו אדם אחד. זה ידוע בעובדה כי זה עלול להתרחש, אבל עבודה, בחברה, על הכביש ובכל המקומות האחרים. זכור כי עצמנו אנחנו יכולים לאתר להסיר את הסכסוך, אז זה גם סוף סוף גרם. אתה בוודאי לדעת את ההתנהגות של עצמך במצבים כאלה כדי להיות מסוגל למתן את זה מתון, לבחור את המסלול הנכון ביותר מתוך המצב. רק לך להחליט איזה מודל התנהגות יהיה מתאים לבחור במצב אחד או אחר.

5 מודלים עיקריים של התנהגות מתנגשת
  • חפש פשרה
  • הפשרה בהחלט חייבת סוף סוף למצוא איך אנחנו רגילים לדבר, לפחות מה המצב, במיוחד אם אנחנו מדברים על קונפליקטים. מה שזה לא יהיה חזק יותר, אבל לנסות להמשיך, שכן כולם יודעים, כמה ויתורים, עוזרים להחליט איך uregration ואני מדברים כל הזמן, שאלות שאלה, להביא את המקרה עד סוף שערוריות רעות מיותרות. יש קו התנהגות כזה, באופן כללי, במקרה זה, אם אין לך, איך אתה צריך לבוא לידי ב ... Читать дальше »

    Просмотров: 296 | Добавил: luglow17 | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

    בסוכרת, אנשים נבדקים לא רק אי נוחות פיזית, חושני. הרצון לקיים יחסי מין אבוד, הציד הוא רק משקר. אבל מדענים הצדיקו כי מין יכול לסייע למצב טוב יותר של האדם האחורי, וכאשר סוכרת, הם פשוט צריכים לעשות.

    התוכן של המאמר

    1 מה הסיבות לאנשים עם סוכרת מתקשים במיטה 2 חדשות מצוינות: תכשירים עם מין עם סוכרת הם ריפוי 3 דרכים משוערות לריפוי עבור נשים 4 טיפול סביר לחבר'ה 5 כיצד לחיות זוג, שבו אחד השותפים הוא חולה עם סוכרת

    בהיעדר אטרקציה מינית, מומלץ לקחת תרופות שיגדלו את הליבידו ותינתן לרצון. ובכן, קשיים עם מין עם סוכרת הם לרפא, אז לשכנע את הרופאים, אתה רק צריך לשבת את הידיים מתקפלות, ולנסות לחזור חיי מין רגילים.

    אין צורך לפחד את המדינה שלך, נבוך לקרוא על דילמה עם רופא. אחרי הכל, כאשר ניתוחים להפגין, 52% מהחבר'ה עם סוכרת יש אי-פונקציונליות זיקפה, ו -78% מהגברות הלא בריאים ... Читать дальше »

    Просмотров: 251 | Добавил: luglow17 | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

    כפרים וכפרים של הפדרציה הרוסית - אלה נופים יפה לא פחות חמוד נשים חמודות. למה, כפי שאנו מבטאים את זה, נשים יפה מבוזבזים את היופי שלהם על עבודות תשלום נמוך בחורים אשר לעולם לא לקחת אותם לים? תופעה כזו עומדת בכל מקום! אולי כמה מספיק כדי להציל על בגדים, אוכל באיכות גבוהה ועבור עצמך?

    שם הם מקבלים משכורת בדולרים?

    אם אתה כבר בן 18 ועדיין לא בן 30, במילים אחרות, את האפשרות של שינוי קיצוני את חייהם! הסוכנות ליווי המטרופולין עלית "רויאל" מוכנה, באופן כללי, להציע לכולם, כל כך הרבה אנשים חושבים, בחורה אטרקטיבית, איך להתבטא ושולמו היטב. אתה סוף סוף להפסיק לחשוב על הלוואות ולהאיץ את הקצב של חנויות עם תכשיטים יקרים. ללא ספק, יש לציין כי העולם משתנה, אם בכלל, כדי לקבל עבודה בסוכנות זו.

    מה צריך לעשות כדי סוף סוף להרוויח כסף בדולרים? אתה חייב גם למלא את השאלון, שבו כדי לציין איך רובנו משמשים לומר, את התכונות העיקריות ואת היתרונות. מיליונרים מודרניים וכמו שאנשים מובטחים רוצים להקים די הרבה את עצמנו, כמו כולם יודעים, גברת מ ... Читать дальше »

    Просмотров: 398 | Добавил: luglow17 | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

    האם ניתן לעשות עיסוי ללא הכשרה רפואית בסלון לגברים? השאלה שבנות מחפשות רווחים נוספים מתבקשות. במהלך הראיון, לפעמים לבקש להראות תואר להוכיח את היכולת של העובד העתידי. למרות שזה זמין למעשה יש תעודה על מחיר הקורס או רק דרכון כדי לאשר את הרוב.

    האם ניתן לקבל עבודה בתוך עיסוי ארוטי ללא אימון רפואי?

    רק למוסדות רפואיים מיוחדים יש זכות לדרוש תעודת חינוך רפואית. למוסדות אלה יש רישיון המאפשר עיסוי עיסוי טיפולי. אין מסמך כזה בטרקליני ספא. רישיון רפואי - הנאה היא לא זולה, אז זה קל יותר לוותר. עיסוי טיפולי אף אחד לא עושה במוסדות פנאי. נערות ליווי בהרצליה

    בטרקליני ספא של גברים, סוג של "משק בית" נהג. לכן, הכנה רפואית אינה ה ... Читать дальше »

    Просмотров: 523 | Добавил: luglow17 | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

    רגשות כאב במהלך יחסי מין שוב הטביע את הרגע? סרו לא להיפטר ממנו? נראה שימושי שיטות איך לשמור על רגשות נוחים תוך חודר סקס.

    התוכן של המאמר

    כיצד לחסוך נוחות במהלך יחסי מין

    איך להציל נוחות במהלך sexi

    להתעקש על משחק מקדים

    PRELUDE הוא צעד מעבר בין הרעיון של קרבה לבין יחסי מין, אשר נותן שותפים זמן להכין מבחינה מוסרית, בחשובה וברמה הפיזית. הכללים הנ"ל של ההקדמה לא נוצר. תאריך מתוכנן צבע, ארוחת ערב שיתופית או עיסוי אינטימי - כל זה יכול לפעול כמו משחק מקדים.

    במונחים פיזיולוגיים, הפרלוד מספק:

    חיזוק זרימת הדם לאיברי המין; מבחר של סיכה ו preyaculation; נפיחות באיברי המין בגברות, זקפה בחבר'ה; העלייה והנפיחות של האשכים; רבייה.

    עוררות פיזית מכינה את הגוף לפעולה המינית. ההתעלמות מהקדמה היא כרוך בחדירה מביכה וכואבת, היווצרות של microcracks. באופן עקרוני להיות מצפוני עם השותף שלך ולדון ניואנסים של הפיזיולוגיה שלך איתו.

    החל סיכה

    ... Читать дальше »

    Просмотров: 1370 | Добавил: luglow17 | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)

    « 1 2 3 4 5 6 7 8 »